Als belhamels van Voys doen we het liefst leuk werk. Werk dat ons uitdaagt en waar we over na moeten denken. Repetitief werk automatiseren we óf we zoeken een partij die dat voor ons kan doen. Dat is dan ook de reden dat we per 1 oktober ons debiteurenbeheer onderbrengen bij Payt. Wat dat voor jou als klant betekent, lees je hier!
Payt is een bedrijf dat software ontwikkelt voor online debiteurenbeheer en incasso. Binnenkort worden facturen van Voys automatisch verstuurd door het platform van Payt en kunnen we gemakkelijker met jou over (openstaande) facturen communiceren. Lukt het ons niet om het bedrag automatisch van je rekening te incasseren? Het platform van Payt verstuurt de waarschuwingen en herinneringen. Daarmee automatiseren we repetitief werk én wordt het debiteurenproces beter, sneller en duidelijker.
Met de introductie van Payt zijn er een aantal dingen die gelijk blijven en een aantal zaken die veranderen.
Zo ziet je digitale dossier van Voys er per 1 november uit.
De implementatie van Payt verloopt in twee fases. Vanaf 1 oktober a.s. worden alle betalingsherinneringen en waarschuwingen voor mislukte incasso’s verstuurd via Payt. Vanaf 1 november a.s. worden ook alle facturen verstuurd vanaf het platform van Payt.
Betaal je altijd keurig op tijd je rekeningen, dan merk je weinig van de aanstaande wijzigingen in het debiteurenproces. De facturen en herinneringen die je van Voys ontvangt zien er weliswaar iets anders uit dan je van ons gewend bent, maar ze hebben wel de gebruikelijke Voys look and feel.
Hoewel het debiteurenbeheer vooral heel soepel gaat verlopen met de introductie van Payt, zijn er ook zaken die misschien wat vreemd zijn. Zo kan het zijn dat je – op het moment dat Payt op 1 oktober geactiveerd wordt – ineens meerdere betalingsherinneringen van ons ontvangt. Dat komt omdat je per openstaande factuur een herinnering krijgt. We vragen hiervoor jouw begrip.
Als alles goed verloopt, is de implementatie van Payt vanaf 1 november in kannen en kruiken. Het implementeren van een nieuwe proces / systeem gaat altijd gepaard met ‘kinderziektes’. Daarom zouden we het heel fijn vinden als je ons waarschuwt als er iets niet helemaal goed gaat.
Zijn er zaken die je opvallen, is er iets niet correct verwerkt of heb je vragen over de introductie van Payt of over je facturen? Dan is Bouwina de belhamel die je moet hebben! Je kunt haar bereiken via 050 900 77 67 of door een mail te sturen naar bouwina@voys.nl
We wensen je nog een hele fijne werkdag!
In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!
Ga naar het blogoverzichtVan 29 november 2017