Het Rooster en Voys

voor zorgmedewerkers en hulpverleners

Flexibel bereikbaar in de zorg

Veel zorgmedewerkers gebruiken de tool Het Rooster. Voor inroosteren en diensten ruilen is dit een uitkomst.

Door de slimme communicatieoplossing van Voys te koppelen aan Het Rooster,  is de juiste zorgmedewerker of hulpverlener optimaal bereikbaar is voor patiënten en cliënten.

Phone dial

Bereikbaarheid aanpassen

Diensten ruilen, diensten inleveren of ziekte: in de zorg veranderen de roosters met grote regelmaat.

Met de koppeling tussen Het Rooster en Voys verandert de telefonische bereikbaarheid automatisch en realtime mee zodra het rooster wordt aangepast.

Zo hebben zorgorganisaties de bezetting van zorgmedewerkers en hulpverleners direct goed in kaart.

Clock

Tijd besparen

Veranderingen maken een rooster al snel onoverzichtelijk. Bovendien is het handmatig aanpassen van telefoonnummers foutgevoelig. Daarom kost het ruilen of wisselen van diensten onnodig veel tijd.

De integratie van Voys in Het Rooster is een slimme oplossing die écht het verschil maakt: diensten ruilen of teruggeven is supermakkelijk én de telefonische bereikbaarheid is optimaal.

Samenwerking tussen Blijf Groep, Veilig Thuis Flevoland en Voys

De koppeling tussen Het Rooster en Voys kwam tot stand door een samenwerking met Blijf Groep en Veilig Thuis Flevoland. Deze twee organisaties zetten zich in voor gepaste hulp bij huiselijk geweld. Beide organisaties hebben de ambitie om hun hulpverleners zoveel mogelijk te ondersteunen met hun digitale systemen.

Vanuit deze ambitie ontstond het idee voor de automatische aanpassing van de telefonische bereikbaarheid als het rooster van hulpverleners verandert. Voys ontwikkelde deze integratie op basis van de wensen van Blijf Groep en Veilig Thuis Flevoland, maar deze koppeling is uiteraard ook beschikbaar voor andere zorgorganisaties.

De klant aan het woord

‘Wij hebben de bezetting van onze hulpverleners nu nog beter in kaart

“De samenwerking met Voys heeft voor onze organisatie een wezenlijk verschil gemaakt. Wij willen goed bereikbaar zijn voor hulpvragers en verwijzers én tegelijk onze hulpverleners het werken zo makkelijk mogelijk maken door hen te ontzorgen met digitale oplossingen.

De koppeling tussen Voys en Het Rooster bespaart onze medewerkers veel tijd en moeite en schept helderheid over het rooster.”
– Cor Scheurwater, Coördinator Kwaliteit.

Benieuwd naar de mogelijkheden van Het Rooster en Voys?

Wil je gebruikmaken van Voys en de integratie met Het Rooster zelf ervaren? Onze adviseurs vertellen je er graag over, vrijblijvend natuurlijk.

Vraag meer informatie aan