Het Rooster en One

Eenvoudig aangepaste bereikbaarheid voor zorgmedewerkers en hulpverleners

Veel zorgmedewerkers gebruiken de tool Het Rooster. Voor inroosteren en diensten ruilen is dit een uitkomst. One bedacht een slimme telefonieoplossing waardoor de juiste zorgmedewerker of hulpverlener altijd bereikbaar is voor patiënten en cliënten.

Diensten ruilen, diensten inleveren of ziekte: in de zorg veranderen de roosters met grote regelmaat. Met de koppeling tussen Het Rooster en One verandert de telefonische bereikbaarheid automatisch en realtime mee zodra het rooster wordt aangepast. Zo hebben zorgorganisaties de bezetting van zorgmedewerkers en hulpverleners direct goed in kaart.

Slim maatwerk maakt werken veiliger en bespaart tijd

Veranderingen maken een rooster al snel onoverzichtelijk. Bovendien is het handmatig aanpassen van telefoonnummers foutgevoelig. Daarom kost het ruilen of wisselen van diensten onnodig veel tijd.

Zorgmedewerkers en hulpverleners steken hun tijd en energie liever in de mensen om wie het écht gaat. De integratie van One in Het Rooster is daarom een handige oplossing die echt het verschil maakt: diensten ruilen of teruggeven is nu stukken makkelijker én de telefonische bereikbaarheid is optimaal.

Samenwerking tussen Blijf Groep, Veilig Thuis Flevoland en One

De koppeling tussen Het Rooster en One kwam tot stand door een samenwerking met Blijf Groep en Veilig Thuis Flevoland. Deze twee organisaties zetten zich in voor gepaste hulp bij huiselijk geweld. Beide organisaties hebben de ambitie om hun hulpverleners zoveel mogelijk te ondersteunen met hun digitale systemen.

Vanuit deze ambitie ontstond het idee voor de automatische aanpassing van de telefonische bereikbaarheid als het rooster van hulpverleners verandert. One ontwikkelde deze integratie op basis van de wensen van Blijf Groep en Veilig Thuis Flevoland, maar deze koppeling is uiteraard ook beschikbaar voor andere zorgorganisaties.

‘Wij hebben de bezetting van onze hulpverleners nu nog beter in kaart

“De samenwerking met One heeft voor onze organisatie een wezenlijk verschil gemaakt. Wij willen goed bereikbaar zijn voor hulpvragers en verwijzers én tegelijk onze hulpverleners het werken zo makkelijk mogelijk maken door hen te ontzorgen met digitale oplossingen.

De koppeling tussen One en Het Rooster bespaart onze medewerkers veel tijd en moeite en schept helderheid over het rooster.’ – Cor Scheurwater, Coördinator Kwaliteit.”

Benieuwd naar de mogelijkheden van Het Rooster en One?

Wil je gebruik maken van One en de integratie met Het Rooster zelf ervaren? Onze adviseurs vertellen je er graag over.

Sluit je direct aan
Vraag meer info aan