Op dinsdagavond 19 maart plegen we om 20.00 uur onderhoud aan de middleware van de Voys App. We gaan de middleware verhuizen naar een nieuw platform. Zo zorgen we ervoor dat de app veilig, stabiel en up-to-date blijft.
Het onderhoud zorgt naar verwachting voor een korte downtime van de Voys App: gedurende vijf minuten zullen inkomende gesprekken op de mobiele app niet binnenkomen. Er is verder geen impact op lopende of uitgaande gesprekken via de app. Na het onderhoud werkt de Voys App automatisch weer naar behoren.
Blijf op de hoogte van het onderhoud via onze statuspagina.
Status: Aankondiging
Oorzaak: Onderhoud middleware
Impact: Klanten die de Voys App gebruiken
Duur: Dinsdag 19 maart, 20.00 uur – 20.05 uur
We zetten alles op alles om storingen te voorkomen. Zo is ons netwerk volledig redundant uitgevoerd. Toch hebben we af en toe een storing. Soms ligt het probleem in ons eigen netwerk, maar meestal bij een leverancier, een internetknooppunt of een andere provider. Daar kunnen niets aan doen, behalve er open over zijn. Daarom houden we een overzicht bij met de opgeloste storingen van de afgelopen tijd.
Wil je een sms-bericht ontvangen als er een storing is? Meld je dan aan voor de gratis storingsberichtenservice. Je ontvangt een sms wanneer er een storing met grote impact is en nog een sms wanneer deze is opgelost.