De meest geavanceerde VoIP-centrale

die ook nog eens vriendelijk in gebruik is

Een VoIP centrale voor zakelijk NL

Hosted VoIP voor bedrijven

Een VoIP-centrale werkt volledig via het internet. In deze online centrale kun je via een eenvoudige webportal zelf alles instellen. Zo kun je gebruik maken van alle geavanceerde functies die maar mogelijk zijn. Wanneer je je telefoontoestellen aansluit op je internetverbinding, maken deze een beveiligde verbinding met jouw centrale en dus met het telefoonnummer van jouw bedrijf.

Voordelen VoIP centrale

Met een VoIP-centrale geniet je van deze voordelen:

  • Up to date: Een VoIP centrale is altijd up to date met de nieuwste technieken en firmware en daar hoef je zelf niets voor te doen.
  • Goedkoper: Telefonie via een VoIP-centrale is voordeliger dan traditionele telefonie via een fysieke centrale.
  • Flexibel: Met VoIP-telefonie via een online centrale is je bedrijf veel flexibeler, want je kunt je zakelijke telefoonnummer overal gebruiken waar een internetverbinding is. Zo wordt thuis werken heel prettig.
  • Optimaal bereikbaar: Je stelt heel uitgebreid je bereikbaarheid in, met belgroepen en mobiele fallback-mogelijkheden, zodat je bedrijf geen telefoontje van een potentiële klant meer hoeft te missen.

 

Mogelijkheden van je VoIP centrale

Je stelt je VoIP-centrale eenvoudig in

Jouw telefoonnummer komt in de gebruiksvriendelijke online centrale te staan. Met je inlogggegevens kun je zelf aan de slag in de online portal. Daar maak je je eindbestemmingen aan: VoIP-telefoons, belgroepen en mobiele telefoonnummers. Vervolgens geef je de volgorde van rinkelen aan in het belplan. Daar kun je ook nog eens extra opties instellen zoals openingstijden, meldingen en keuzemenu’s.

Natuurlijk hoef je dat niet allemaal zelf te doen. Ons Klantgeluk-team helpt je graag om je centrale precies op maat te maken voor jouw bedrijf .

Dit is een voorbeeld van een belplan:

  1. De telefoon van de receptie rinkelt 10 seconden
  2. De telefoons van 5 collega’s (een belgroep) rinkelen 10 seconden lang.
  3. Als nog niemand heeft opgenomen rinkelen de mobiele telefoons van hetzelfde groepje collega’s tegelijkertijd. De eerste die opneemt krijgt het gesprek.
  4. Het telefoontje is niet binnengekomen en gaat naar je voicemail. De ingesproken boodschap sturen we naar je e-mailadres, zodat je die overal kunt afluisteren.

Waarom je een VoIP centrale moet willen?

Een fysieke telefooncentrale schrijft jaarlijks flink af, is niet flexibel in gebruik en is niet voorzien van alle mogelijkheden. Daarnaast zijn de kosten van gebruik hoger.

Tijd om over te stappen op VoIP

Het is tijd voor de toekomstbestendige oplossing: een telefooncentrale in het internet. De gesprekskwaliteit is beter, je centrale is optimaal beveiligd en met alle geavanceerde mogelijkheden maak je jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor jouw klanten en prospects.

Standaard functies van de VoIP centrale

Deze functies zijn standaard inbegrepen voor elke klant van Voys

  • Telefoonnummer

    Telefoonnummers hebben we op voorraad van elke regio in NL en we hebben ook landelijke telefoonnummers (085). Heb je al een telefoonnummer? Dan regelen we nummerbehoud voor je.

  • VoIP account

    Een VoIP-account is de registratie van een VoIP-telefoon op ons platform, zodat je kunt bellen en gebeld worden.

  • Belgroepen

    Laat meerdere telefoons tegelijkertijd rinkelen met Belgroepen. Zo heb je de grootste kans dat ie opgenomen wordt.

    Je kunt zelfs een groepje mobiele telefoons tegelijkertijd laten rinkelen. Om er zeker van te zijn dat een voicemail een gesprek niet beantwoord hebben we de mogelijkheid om gesprekken te bevestigen.

  • Flexibel schakelen

    Met flexibel doorschakelen pas je zelf de eindbestemming van je professionele telefoonnummer aan naar elk gewenst mobiel of vast nummer. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via je eigen online beheeromgeving freedom.voys.nl.

  • Voys App

    Met de  Voys App bel je met je zakelijke telefoonnummer via je smartphone en beheer je eenvoudig je bereikbaarheid. Download de Voys App gratis in de App Store en in de Play Store.

  • Voicemail naar e-mail

    Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen probleem. Je ontvangt voicemailberichten als geluidsbestand op een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails eenvoudig te beluisteren via PC en GSM.

  • Filters

    Met de gratis module Filters kun je volledige telefoonnummers filteren, maar ook bepaalde regio’s of landen.

    Zo filter je alle Duitse telefoonnummers en stel je in het belplan in dat deze uitkomt bij je collega die vloeiend Duits praat. Of wanneer een klant heel regelmatig belt en elke keer doorgeschakeld moet worden naar een collega, dan bespaar je tijd als je een filter voor het nummer van de klant aanmaakt en direct bij die specifieke collega laat uitkomen.

  • Browser plugin

    Met de gratis Voys browser plugins kun je klik-en-bellen, beheer je je bereikbaarheid en zie je het aantal wachtenden in je wachtrij. Superhandig! Beschikbaar voor Chrome en Firefox.

  • Naamherkenning

    Door een slimme koppeling met alle websites op het internet zoekt ons systeem direct een bedrijfsnaam bij het nummer dat je belt, zodat je direct weet wie je aan de telefoon hebt.

  • Online beheer

    Alle klanten van Voys beheren zelf realtime hun eigen telefonie en bereikbaarheid in de zeer eenvoudige online omgeving freedom.voys.nl

Extra mogelijkheden van de VoIP centrale

Deze functies zijn tegen geringe meerprijs leverbaar

  • Openingstijden

    Met de module ‘Openingstijden’ richt je je telefonie van tevoren in op basis van je openingstijden. Is je bedrijf gesloten, dan doorloopt de beller een ander belplan dan tijdens openingstijden.

    Zo kun je rustig genieten van je avond en je weekend.

     

  • Meldingen

    De module Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om (standaard) informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X” of “Je wordt doorverbonden met ons kantoor in Breda”.

     

  • Keuzemenu

    “Toets 1 als je een bestelling wilt plaatsen, toets 2 als je een vraag hebt over een levering, toets 3…..” Een keuzemenu bij Voys stel je in zoals jij dat wilt. Bij elke keuze bepaal je zelf wat er gebeurt met een inkomende oproep. Zo kun je ook eenvoudig instellen: “Toets 1 voor Nederlands, toets 2 voor Engels.”

     

  • Wachtrij

    Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kan staan. Een bezettoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden mensen doorgaans niet zo erg. Daarom biedt Voys een wachtrij aan. In deze wachtrij wordt de beller op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden. Je kunt je bellers ook trakteren op een leuk wachtmuziekje.

     

  • Webhooks

    Met een webhook roep je een url aan wanneer je nummer gebeld wordt. Hiermee kun je bijvoorbeeld een koppeling maken tussen je telefonie en je CRM-systeem of je telefonische conversies doormeten.

     

  • Telefonisch vergaderen (conference)

    Telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal collega’s of externen? Dit is supereenvoudig met de module Telefonisch Vergaderen. Hiervoor heb je geen speciale vergadertelefoon meer nodig, maar je belt allemaal in naar een virtuele vergaderzaal.

     

Nieuwsgierig naar jouw mogelijkheden?

Ben je benieuwd op welke manier je VoIP telefonie kan gebruiken voor jouw bedrijf? Bel ons dan op 050 700 9900 of vraag een offerte aan. We denken graag met je mee!