Supergoed nieuws dat veel klanten hun deuren weer kunnen openen. Dit zorgt wel voor wat extra drukte bij ons supportteam. Heb je vragen over het instellen, kijk dan eerst even op deze hulppagina. Kom je er niet uit, dan helpen we je natuurlijk graag.
die ook nog eens vriendelijk in gebruik is
Een VoIP-centrale werkt volledig via het internet. In deze online centrale kun je via een eenvoudige webportal zelf alles instellen. Zo kun je gebruik maken van alle geavanceerde functies die maar mogelijk zijn. Wanneer je je telefoontoestellen aansluit op je internetverbinding, maken deze een beveiligde verbinding met jouw centrale en dus met het telefoonnummer van jouw bedrijf.
Met een VoIP-centrale geniet je van deze voordelen:
Jouw telefoonnummer komt in de gebruiksvriendelijke online centrale te staan. Met je inlogggegevens kun je zelf aan de slag in de online portal. Daar maak je je eindbestemmingen aan: VoIP-telefoons, belgroepen en mobiele telefoonnummers. Vervolgens geef je de volgorde van rinkelen aan in het belplan. Daar kun je ook nog eens extra opties instellen zoals openingstijden, meldingen en keuzemenu’s.
Natuurlijk hoef je dat niet allemaal zelf te doen. Ons Klantgeluk-team helpt je graag om je centrale precies op maat te maken voor jouw bedrijf .
Deze functies zijn standaard inbegrepen voor elke klant van Voys
Telefoonnummers hebben we op voorraad van elke regio in NL en we hebben ook landelijke telefoonnummers (085). Heb je al een telefoonnummer? Dan regelen we nummerbehoud voor je.
Een VoIP-account is de registratie van een VoIP-telefoon op ons platform, zodat je kunt bellen en gebeld worden.
Laat meerdere telefoons tegelijkertijd rinkelen met Belgroepen. Zo heb je de grootste kans dat een oproep opgenomen wordt.
Je kunt zelfs een groepje mobiele telefoons tegelijkertijd laten rinkelen. Om er zeker van te zijn dat een mobiele voicemail het gesprek niet beantwoordt, hebben we de mogelijkheid om gesprekken te bevestigen.
Met flexibel schakelen stel je in welke telefoon rinkelt als je zakelijke nummer gebeld wordt. Zo kun je je mobiele telefoon laten rinkelen als je zakelijke nummer gebeld wordt. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via de app of je eigen online beheeromgeving freedom.voys.nl.
Met de Voys App bel je met je zakelijke telefoonnummer via je smartphone en beheer je eenvoudig je bereikbaarheid. Download de Voys App gratis in de App Store en in de Play Store.
Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen probleem. Je ontvangt voicemailberichten als geluidsbestand op een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails eenvoudig te beluisteren via PC of mobiele telefoon en kun je ze indien nodig doorsturen naar een collega of koppelen aan een klantdossier.
Met Filters kun je volledige telefoonnummers filteren, maar ook bepaalde regio’s of landen.
Zo filter je alle Duitse telefoonnummers en stel je in het belplan in dat deze uitkomen bij je collega die vloeiend Duits praat. Of wanneer een klant heel regelmatig belt en elke keer doorgeschakeld moet worden naar een collega, dan bespaar je tijd als je een filter voor het nummer van de klant aanmaakt en direct bij die specifieke collega laat uitkomen.
Met de gratis Voys browser plugins kun je klik-en-bellen, beheer je je bereikbaarheid en zie je het aantal wachtenden in je wachtrij. Superhandig! Beschikbaar voor Chrome en Firefox.
Door een slimme koppeling met alle websites op het internet zoekt ons systeem direct een bedrijfsnaam bij het nummer dat je belt, zodat je direct weet wie je aan de telefoon hebt.
Als klant van Voys beheer je zelf realtime je telefonie in een zeer eenvoudige online omgeving: freedom.voys.nl. Hier pas je snel instellingen aan, analyseer je belstatistieken en download je facturen.
Deze functies zijn tegen geringe meerprijs leverbaar
Met ‘Openingstijden’ richt je je telefonie in op basis van tijd. Zo stel je bijvoorbeeld in dat na 17:30 uur je beller een melding hoort met: “Momenteel zijn we gesloten. We zijn geopend op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur. Spreek rustig een voicemail in en dan bellen we je de eerstvolgende werkdag graag terug”.
Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X” of “Je wordt doorverbonden met ons kantoor in Breda” of “momenteel zijn wij gesloten, wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en en 17:00 uur”.
“Toets 1 als je een bestelling wilt plaatsen, toets 2 als je een vraag hebt over een levering, toets 3…..” Een keuzemenu bij Voys stel je in zoals jij dat wilt. Bij elke keuze bepaal je zelf wat er gebeurt met de inkomende oproep. Zo stel je bijvoorbeeld ook eenvoudig in: “Toets 1 voor Nederlands, press 2 for English.”
Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kunt staan. Een bezettoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden mensen doorgaans niet zo erg. Daarom biedt Voys een wachtrij aan. In deze wachtrij wordt de beller op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden. Je kunt je bellers ook trakteren op een leuk wachtmuziekje.
Met Webhooks haal je al het voordeel uit het feit dat je telefonie via het internet loopt. Hiermee maak je bijvoorbeeld een koppeling tussen je telefonie en je CRM-systeem, zodat je direct klantinformatie oproept bij een inkomende oproep. Je kunt zelfs je telefonie koppelen aan je online agenda, zodat je telefoon niet rinkelt als jij in een afspraak zit. Met Webhooks zijn de mogelijkheden vrijwel onbeperkt.
Telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal collega’s of externen? Dit is supereenvoudig met onze conference functie. Hiervoor heb je geen speciale vergadertelefoon meer nodig, maar je belt allemaal in naar een nummer dat gekoppeld is aan een virtuele vergaderruimte. Deze is uiteraard te beveiligen met een pincode.
Ben je benieuwd op welke manier je VoIP telefonie kan gebruiken voor jouw bedrijf? Bel ons dan op 050 700 9900 of vraag een offerte aan. We denken graag met je mee!