Perfecte communicatie, ik voel me bijzonder welkom als klant. Doen jullie goed! het kaartje over de post, dit mailtje.. het enige waar ik tegenaan loop is nog een knullig technisch dingetje, na 15 minuten…
Altijd keurig geholpen en een zeer goede aftersales. Dik tevreden!
Maar de setup is nog niet helemaal live…
mijn VoIP toestel geeft regelmatig een rood lampje of aan dat ie aan het updaten is. Voor mijn gevoel gebeurd dit erg vaak. Binnen onze organisatie wordt de lijn weinig gebruikt. ik vraag me af…
Tot nu toe is alles soepel en snel verlopen, van de eerste contactopname t/m ingebruikname van ons nieuwe telefoon. Wat me als zeer bijzonder opviel: de klantgerichtheid en het hoge service level, vooral mbt communicatie,…
Alles super snel, en klantvriendelijk geregeld. Top!
Tot nu toe meer dan tevreden, hier kan menig bedrijf van leren! Complimenten voor de persoonlijke benadering en zorgen in het overstapproces. De verbindingen zijn stabiel, alles werkt verder naar wens.
Leuk en verrassende klantenbinding. Innovatief tot in het detail. Keep it up!
alles werkt nog niet helemaal top. We horen toch nog wel eens dat we niet bereikbaar zijn, of we zien niet dat iemand vanuit bv. duitsland belt, of er zit een ruis op de lijn….
Snel zaken gedaan! Erg prettig ga zo door!
Ben gelukkig met de oplossing en niet ‘heel gelukkig’ en enkel een cijfer 7 omdat ik de fax service nog niet gedurende een langere tijd afneem en nog niet echt kan beoordelen. Vraag het over…
Miranda helpt me goed. Snel antwoord op vragen en leuk idee met dat kaartje incl. visitekaartje! Vandaar dat ik deze 3 vragen beantwoord!
Pas op 1 januari 2013 gaan wij meer met Voys bellen, tot heden gaat het om beschikbaarheid, en die werkt.
Het aanbod van Voys was precies de oplossing die we voor ogen hadden.
Prettige mensen, goede service.