Pieter Dekker

Uitvaartverzorging Pieter Dekker

8
16 januari 2014

Felix Lepoutre

Berlage meet and workspace

10

Meerdere van onze kantoorgebruikers hebben Voys aangeschaft, iedereen is erg tevreden!

16 januari 2014

Rick Mulder

HuisInvest

10
16 januari 2014

Eugene Trijns

Tradec

9

Geweldig, gebruiksvriendelijk systeem. Wij gebruiken het voor 4 verschillende talen.

14 januari 2014

Ingrid van Dam

H.V.I. Projects International B.V.

8
14 januari 2014

Annemiek van den Eijnden

CEP Juristen

8
14 januari 2014

Samuel Beltman

Nexxtore B.V.

8
13 januari 2014

Twan Vermeulen

EVE Media

8

Ik ben er nog niet veel mee bezig met de telefoon, dat komt de komende maanden. Maar tot op heden zeer tevreden.

13 januari 2014

Koert Jan Schulting

Schulting

8

‘- techniek werkt prima – besparing op telefoniekosten valt tegen

13 januari 2014

Helen van den Oever

Case Communicatie B.V.

8

Prima geholpen met een vraag over het instellen van ons belplan. Door meerdere collega’s overigens. Het is fijn dat er iemand ‘achter de hand’ is als ik er zelf even niet uitkom. Houden zo!

13 januari 2014

Manno Koenders

Marksman-IT B.V.

10

Echt waar! 🙂

13 januari 2014

Hans van Eck

Square2 IT Consultancy

7
13 januari 2014

Daan Kloosterboer

Blue Field Agency

8
13 januari 2014

Dick Jansen

1 2 3 Bewind

5

word een beetje (erg) geirriteerd dat je voor elke gangbare standaard dienst bij andere providers, ik hier fors extra mag betalen, zie net dat ik tussen de 25 en 100 euro mag aftikken voor een andere voicemail melding en ook nog eens minimaal 5 euro in de…

12 januari 2014

Anoniem

8
12 januari 2014

El Aazzaoui

BlauwAdvies

8
12 januari 2014

Dirk Raat

Medivus Services B.V.

10

Ik was heel blij dat het toestel ook echt plug and play was! Een enorme verademing! Zeker in deze tijd van communicatiemiddelen waarvoor je allerhande complexe installatiesoftware moet installeren, instellingen aan hardware moet doen en dat het dan…

11 januari 2014

Jeroen Spaans

Ben-Saddek Advocatuur

10
10 januari 2014

Johan van der Meer

Beheer Meer B.V.

8

Werkt goed hoor; Kun je ook de gemaakte gesprekskosten per dag inzien?

10 januari 2014

Frank Rijdt

Poses Fotografie

8

Alleen de portering ging niet goed maar dit komt door ziggo. Ik vind dat er een soort basisschema moet zijn voor een belplan. als je deze aanpast krijg ik telkens aan foutmelding dar er een mail naar Voys gestuurd is??

10 januari 2014

Johan Plomp

Focalpoint TV

8
10 januari 2014

Michael Rutten

MB HotelService

9
10 januari 2014

Daniel Doornink

Merx B.V.

10

Prima!

10 januari 2014

Yvo Tuk

Elise-shop.com B.V.

7

No nonsense service, als er een probleem is wordt dat snel aangepakt en is er prima feedback.

10 januari 2014