Testers gezocht: als eerste de nieuwste Voys-producten gebruiken

auteursafbeelding
Harriet Zuidland
23 april 2020 Clock 1 min

Elke dag een procentje beter, dat is ons motto bij Voys. Dit geldt bijvoorbeeld voor onze service en natuurlijk voor ons telefonieproduct, dat we blijven doorontwikkelen en verbeteren. Om dat te kunnen doen, hebben we feedback nodig. En wie kan die nu beter geven dan degene die het product gebruikt?

Daarom zoeken we klanten die het leuk vinden om nieuwe Voys-producten en -features als eerste te gebruiken en daar hun ongezouten mening over te geven. Jouw feedback is belangrijk, jij bent tenslotte de gebruiker. Denk je nu alvast: dit is echt iets voor mij, laat mij maar testen en waar kan ik me aanmelden? Dat doe je op deze pagina. Je mag natuurlijk ook nog even verder lezen om wat meer over het testen te weten te komen.

User experience

In mijn rol als Klantgelukker bij Voys help ik dagelijks klanten bij het instellen van hun telefonie. Daarnaast heb ik een rol in ons UX-team. UX staat voor user experience, oftewel gebruikerservaring. Met dit team zorgen we ervoor dat onze producten zo goed mogelijk zijn afgestemd op hoe jij het als gebruiker ervaart. Natuurlijk kunnen we zelf het een en ander bedenken, maar de gebruikersinput is cruciaal. Daarom is jouw feedback waardevol. Zo doen we samen onderzoek naar de gebruikerservaring en kunnen we onze producten verbeteren.

Nieuwe producten en features

Wat ga je precies testen? Bijvoorbeeld een nieuwe update van de webphone, of een bepaalde feature ervan. Of een nieuwe update of feature van onze app. Deze dingen mag je als tester als eerste gebruiken en testen. Je deelt je bevindingen en ervaringen met ons, met deze waardevolle informatie kunnen wij het product doorontwikkelen. Kortom: door te testen krijgen we een beter en completer beeld van hoe een product gebruikt wordt en wat we kunnen verbeteren.

Meld je aan

Wil jij producttester worden? Cool, we zijn je eeuwig dankbaar! Aanmelden gaat via deze pagina. Daar vul je je gegevens in en druk je op versturen. Als je aanmelding bij ons is binnengekomen, ontvang je een e-mail met instructies en aanvullende informatie. En dan: testen maar!

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 19 maart 2024

Efficiënter bellen met Call control – beter klantcontact in minder tijd

Van 20 februari 2024

De perfecte telefooncentrale instellen voor jouw bedrijf – de beste tips en tricks voor het MKB