Voys en Omapost kerstactie

author image
Joris 19 december 2016 1 min

Als telecomprovider is het ons streven om mensen zo eenvoudig mogelijk met elkaar in contact te brengen. Tegenwoordig maken mensen ook vaak verbinding met elkaar door via alle social media op smartphones berichten te sturen om zo op de hoogte te blijven van elkaars leven. Helaas worden de senioren nog wel eens vergeten omdat het moeilijker is om snel in contact te komen.  Zij krijgen geen berichtjes op de smartphone die ze niet hebben. Dat was de reden dat Omapost werd opgericht een paar jaar geleden tijdens Startup Weekend Groningen om die brug te slaan tussen online en offline.

Wat is Omapost

Het is heel simpel. Met Omapost stuur je een gepersonaliseerd kaartje met een vrolijk bericht heel makkelijk via je smartphone  naar je oma, of naar je opa. Dit is een kaart die dan echt op de deurmat bij oma valt en jij hoeft er niet voor naar de winkel. Je maakt bijvoorbeeld gewoon een kaartje  met daarop een leuke foto van jezelf en je konijn zittend naast je kerstboom.  En daar wordt je oma ongetwijfeld heel blij van!

voys_en_omapost

Kerstactie Voys en Omapost

Voys vindt Omapost zo’n leuk initiatief dat we tijdens deze kerst alle klanten een omakaartje cadeau doen. Ga naar voys.nl/omapost en vul je gegevens in. Vervolgens krijg je een code die je kunt gebruiken voor het versturen van een gratis kaartje via de app van Omapost. Binnen een paar minuten heb je het kaartje verstuurd en deze ligt de volgende dag al bij je oma in de brievenbus!

Heb je geen oma, dan mag je het kaartje natuurlijk ook versturen naar je opa, of misschien wel naar de oma van je kinderen, of naar iemand anders die het enorm leuk vindt een kaartje van je te ontvangen.

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 17 december 2020

Hulp bij hackers: Eva en Joris geven advies over cybersecurity

Van 4 november 2020

Een bedrijf starten tijdens een pandemie: Dide en Gijs doen het

Helaas...

De 15 minuten zijn verlopen. Dat betekent dat je nummer(s) niet meer is/zijn gereserveerd.

Als je het snel nogmaals probeert zou het kunnen dat je jouw gekozen nummer(s) nog kunt redden van andere kapers op de kust.  Maar hier geldt wel: weg = pech

We kunnen deze review zo niet vinden

Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!

Kiyoh pagina!