Voys One: Uit de startblokken

auteursafbeelding

Team Voys

30 juli 2015 Clock 2 min
Image placeholder

Grootzakelijke maatpakken

Veel grootzakelijke organisaties zoeken een telecomoplossing die bij hun organisatie past als een lekker zittend maatpak. Een oplossing die alles heeft wat ze nodig hebben. Jarenlang moest Voys ‘nee’ verkopen, of erachter komen dat onze prachtige online telefoniecentrale, de Freedom, net te kort kwam om deze grootzakelijke bedrijven te helpen. Freedom is specifiek gemaakt om het MKB tot 50 medewerkers echte telecomvrijheid te geven en is daarom minder geschikt voor de grootzakelijke markt. Gelukkig hebben we op 1 mei Voys One gelanceerd: Dé oplossing voor grootzakelijk Nederland.

In de Voys One boot

Na de lancering van Voys One zijn we los gegaan met het bedienen van klanten die buiten de ‘Freedom-boot’ vallen. Dit varieert van klanten met een uitgebreid telecomvraagstuk zoals een Contact Center met een wallboard en rapportages of een mobiele integratie die een traditioneel DECT-systeem vervangt. Deze klanten zijn van harte welkom in de Voys One boot.

Voys One gaat de uitdaging aan met klanten om voor deze complexere vraagstukken een oplossing te bieden en we doen dat met succes. Dat succes komt voort uit het enthousiasme van het team en de klanten. Dit motiveert ons enorm om hier mee door te gaan.

Freedom & Voys One

Het is enorm leuk om te zien dat veel van onze klanten ook snelgroeiende bedrijven zijn. Door de groei is er meer behoefte aan bepaalde functionaliteiten die Voys Freedom niet biedt en door Voys One kunnen ze toch klant bij ons blijven. Samen met de klant wordt een advies traject gestart om te kijken welke oplossing het beste past bij een groeispurt.

“Als je de gelukkigste klanten hebt in de telecommarkt, dan wil je die niet kwijt.”

Tijdens een adviestraject, van eerste gesprek op locatie tot aan de oplevering van het project, blijven we met dezelfde klantgerichtheid werken en dat blijkt verfrissend voor de grootzakelijke markt die vaak rekening houdt met de gebruikelijke trage communicatie van de grote telecomaanbieders.

Advies en Verder

Voys One is een gesprekspartner die niet alleen betrokken is tijdens een project maar ook na oplevering betrokken blijft om continu de bereikbaarheid te optimaliseren door middel van ontwikkelingen in de markt of nieuwe technologie. Dat Voys One trajecten een eigen route binnen Voys doorlopen wil niet altijd zeggen dat het aansluiten van een klant heel lang duurt. Onlangs waren we op bezoek bij een klant in Almere en nog voordat we met de Voys-mobiel weer terug in Groningen waren, was de Duitse vestiging van deze klant al aangesloten!

Call-in-one

Tot slot een kleine update vanuit Call-in-one, de drijvende kracht van de techniek achter Voys One. De samenwerking heeft zich inmiddels bewezen en we prijzen ons gelukkig met de bundeling van onze krachten. Call-in-one krijgt vaak aanvragen vanuit het MKB en ZZP en we zijn heel blij dat we deze klanten nu een oplossing kunnen bieden met de Voys Freedom. Dit maakt onze klanten gelukkig en onze telecom-nerds kunnen blijven doen waar ze goed in zijn.

Zo kunnen beide schoenmakers, Voys en Call-in-one, zich bij hun leest houden en dát is het succes van deze samenwerking onder de naam: Voys One!

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 23 april 2024

Voldoen aan de AVG: dit zijn de valkuilen bij internationaal ondernemen

Van 18 maart 2024

De voordelen van automatische gesprekssamenvatting voor jouw klantenservice