0 minuten leestijd

Voys voegt chat toe aan voys.nl

Geplaatst op 29 juli 2008

Naast de Call Me Now functie kunnen klanten nu ook contact opnemen met Voys via chat. De chatfunctie biedt meer mogelijkheid dan alleen chatten met Voys.

Cobrowsing

Medewerkers van Voys kunnen bezoekers ook doorverwijzen naar andere pagina’s op Voys.nl. Ook kan een medewerker formulieren voor een klant invullen. Dit wordt ook wel ‘cobrowsing’ genoemd.

Praktische toepassing cobrowsing

Cobrowsing maakt het mogelijk dat Voys VoIP toestellen van klanten opnieuw kan programmeren zonder dat daar een bezoek van een medewerker voor nodig is. De klant hoeft daarbij zelf geen technische kennis te hebben. Firmware updates van bijvoorbeeld een Linksys SPA 942 kunnen op deze manier ook samen met een Voys medewerker worden uitgevoerd.

Waardevolle sales en support toevoeging

De chatfunctie is daarmee een waardevolle sales en support toevoeging voor Voys! We zijn nu met verschillende klanten aan het kijken of we chat en Call Me Now kunnen integreren.

De mogelijkheden van Cobrowser.net

  • Samen surfen
  • CRM integratie
  • en natuurlijk live chat.

Geschreven door Mark Vletter

Nieuwste: 7 keuzes die we maakten bij de start van ons bedrijf en die ons later succesvol maakten Van 15 september


Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 28 oktober

Voys voor tiende jaar op rij bij snelstgroeiende bedrijven van Nederland

Van 17 november

We gaan verhuizen!

Helaas...

De tijd van je nummerreservering is afgelopen.

Het is mogelijk dat één of meerdere van je gekozen nummer(s) inmiddels niet meer beschikbaar zijn, maak een nieuwe selectie.