Naast de Call Me Now functie kunnen klanten nu ook contact opnemen met Voys via chat. De chatfunctie biedt meer mogelijkheid dan alleen chatten met Voys.
Medewerkers van Voys kunnen bezoekers ook doorverwijzen naar andere pagina’s op Voys.nl. Ook kan een medewerker formulieren voor een klant invullen. Dit wordt ook wel ‘cobrowsing’ genoemd.
Cobrowsing maakt het mogelijk dat Voys VoIP toestellen van klanten opnieuw kan programmeren zonder dat daar een bezoek van een medewerker voor nodig is. De klant hoeft daarbij zelf geen technische kennis te hebben. Firmware updates van bijvoorbeeld een Linksys SPA 942 kunnen op deze manier ook samen met een Voys medewerker worden uitgevoerd.
De chatfunctie is daarmee een waardevolle sales en support toevoeging voor Voys! We zijn nu met verschillende klanten aan het kijken of we chat en Call Me Now kunnen integreren.
In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!
Erg vervelend dat we deze specifieke review niet voor je kunnen vinden. Bekijk al onze reviews om erachter te komen wat klanten van ons vinden!
Kiyoh pagina!