De combinatie van feestdagen en de corona-lockdown maken het extra druk bij ons contactteam.
Klik hier voor onze handleidingen en antwoorden op de meestgestelde vragen. Fijne feestdagen en succes met thuiswerken!
Freedom, onze online telefooncentrale, is uitgerust met alle mogelijkheden die een online telefooncentrale maar kan hebben. Hiermee maak je jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor je klanten én heb je zelf de regie over je telefonie.
Telefoonnummers hebben we in alle regio’s en meer dan 50 verschillende landen. Heb je al een telefoonnummer voor je bedrijf, dan kunnen wij deze natuurlijk overnemen.
Met Flexibel Schakelen pas je zelf aan op welke telefoon een inkomende oproep rinkelt. Dit kan één of meerdere mobiele of vaste nummers zijn. Deze doorschakeling regel je binnen enkele seconden zelf.
Met de Voys 4G App bel je overal met je zakelijke telefoonnummer via je smartphone en pas je eenvoudig onderweg je bereikbaarheid aan.
Schaf je VoIP-telefoons bij Voys aan? Dan sturen we ze gebruiksklaar naar je op. Je hoeft ze alleen nog maar op je netwerk aan te sluiten met een netwerkkabel en dan werken ze direct.
Je bepaalt zelf wat er gebeurt als je nummer gebeld wordt en je kunt deze slimme mogelijkheden daarvoor gebruiken.
Laat meerdere telefoons tegelijkertijd rinkelen met Belgroepen wanneer je telefoonnummer gebeld wordt. Zo is de kans dat je een telefoontje van een klant mist een stuk kleiner. Je kunt zelfs een groepje mobiele telefoons laten rinkelen.
In het belplan stel je in wat er gebeurt wanneer jouw nummer gebeld wordt. Eerst rinkelt een vaste telefoon, dan een belgroep en vervolgens gaat de beller naar een keuzemenu? Geen probleem.
Met de module ‘Openingstijden’ richt je je telefonie van tevoren in op basis van je openingstijden. Is je bedrijf gesloten, dan doorloopt de beller een ander belplan dan tijdens openingstijden.
De Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X” of “U wordt doorverbonden met ons kantoor in Breda”.
Met een keuzemenu geef je de beller de mogelijkheid om te kiezen naar welke persoon of afdeling hij wordt doorgeschakeld. Dit stel je snel en eenvoudig online in.
Met de Wachtrij laat je bellers even wachten als je telefoons bezet zijn. Ondertussen worden ze op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden en kunnen ze een muziekje luisteren.
Met Filters kun je bepaalde nummers, regio’s en/of landen blokkeren of juist doorlaten. Zo zorg je dat Duitse bellers terecht komen bij de collega die het best Duits spreekt.
Je ontvangt voicemailberichten als geluidsbestand op jouw e-mailadres. Zo zijn je voicemails eenvoudig door te sturen en overal te beluisteren via PC en smartphone.
Met de gratis browser plugin kun je supersnel klik-en-bellen, de bereikbaarheid van je collega’s in de gaten houden en in twee muisklikken je bereikbaarheid wijzigen.
Met deze tools en geavanceerde opties kom je op verschillende manieren in contact met jouw klanten en kun je bedrijfsprocessen optimaliseren.
Een Webhook koppelt je telefonie aan elke andere internettoepassing. Zo kun je een koppeling maken met je CRM-systeem waardoor je direct alle informatie bij de hand hebt als een klant je belt.
Met een Call Me Now button maak je van een websitebezoeker een bellende klant. Je plaatst de button in je website en de button zet automatisch het gesprek op tussen jouw bedrijf en de klant.
Met onze Conference-functie kun je telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal collega’s of externen, zonder dat je daarvoor een speciale telefoon nodig hebt.
Je bent een nummer in beeld wel gewend, maar dit slimme systeem zoekt op het internet de bedrijfsnaam bij het nummer dat je belt en laat deze vervolgens zien in het display van je telefoon. Handig toch?
Statistieken geven inzicht in je beantwoorde en gemiste inkomende oproepen. Zo kun jij goed inschatten hoe het ervoor staat met je bereikbaarheid en hierop anticiperen.
Wil je een nieuwe collega opleiden en laten meeluisteren met een telefoongesprek? Dan is deze functie precies wat je nodig hebt. Deze dienst kun je natuurlijk beveiligen met een wachtwoord.
Wil je gesprekken terugluisteren voor trainingsdoeleinden of voor het vastleggen van mondelinge contracten. Dat kan met Gespreksopname. Je kunt de bestanden zelf downloaden wanneer je wilt.
Pop-up is een slim programma dat je telefonie koppelt aan je CRM-systeem. Als je gebeld wordt, zie je een venstertje in het beeldscherm van je computer. Klik je erop, dan zie je direct alle gegevens van de beller in het CRM-systeem.
Als je zelf al een VoIP-telefooncentrale hebt, dan hebben wij een SIP-trunk voor je, zodat je hem met alle voordelen van Voys kunt gebruiken.
Wil je bellers die even moeten wachten trakteren op een rustgevend of juist opzwepend melodietje? Dat kan met Wachtmuziek.
Fax-machines zijn bijna uitgestorven, maar speciaal voor de grootste faxfans hebben we een online faxdienst ontwikkeld die volledig via e-mail werkt.
Bereken nu snel de kosten, wij sturen je graag binnen één werkdag een vrijblijvende offerte. Wil je liever direct bellen, neem dan contact met ons op via 050 700 9900