Mogelijkheden

Freedom, onze online telefooncentrale, is uitgerust met alle mogelijkheden die een online telefooncentrale maar kan hebben. Hiermee maak je jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor je klanten én heb je zelf de regie over je telefonie.

Telefoonnummers

Telefoonnummers hebben we in alle regio’s en meer dan 50 verschillende landen. Heb je al een telefoonnummer voor je bedrijf, dan kunnen wij deze natuurlijk overnemen.

Lees meer

Flexibel schakelen

Met Flexibel Schakelen pas je zelf aan op welke telefoon een inkomende oproep rinkelt. Dit kan één of meerdere mobiele of vaste nummers zijn. Deze doorschakeling regel je binnen enkele seconden zelf.

Lees meer

Voys App

Met de Voys 4G App bel je overal met je zakelijke telefoonnummer via je smartphone en pas je eenvoudig onderweg je bereikbaarheid aan.

Lees meer

Telefoons en headsets

Schaf je VoIP-telefoons bij Voys aan? Dan sturen we ze gebruiksklaar naar je op. Je hoeft ze alleen nog maar op je netwerk aan te sluiten met een netwerkkabel en dan werken ze direct. 

Lees meer

Hiermee maak je je bedrijf nog beter bereikbaar

Je bepaalt zelf wat er gebeurt als je nummer gebeld wordt en je kunt deze slimme mogelijkheden daarvoor gebruiken.

Belgroepen

Laat meerdere telefoons tegelijkertijd rinkelen met Belgroepen wanneer je telefoonnummer gebeld wordt. Zo is de kans dat je een telefoontje van een klant mist een stuk kleiner. Je kunt zelfs een groepje mobiele telefoons laten rinkelen. 

Belplan

In het belplan stel je in wat er gebeurt wanneer jouw nummer gebeld wordt. Eerst rinkelt een vaste telefoon, dan een belgroep en vervolgens gaat de beller naar een keuzemenu? Geen probleem. 

Openingstijden

Met de module ‘Openingstijden’ richt je je telefonie van tevoren in op basis van je openingstijden. Is je bedrijf gesloten, dan doorloopt de beller een ander belplan dan tijdens openingstijden.

Meldingen

De Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om  informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X” of “U wordt doorverbonden met ons kantoor in Breda”.

Keuzemenu

Met een keuzemenu geef je de beller de mogelijkheid om te kiezen naar welke persoon of afdeling hij wordt doorgeschakeld.  Dit stel je snel en eenvoudig online in.

Wachtrij

Met de Wachtrij laat je bellers even wachten als je telefoons bezet zijn. Ondertussen worden ze op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden en kunnen ze een muziekje luisteren.

Filter

Met Filters kun je bepaalde nummers, regio’s en/of landen blokkeren of juist doorlaten. Zo zorg je dat Duitse bellers terecht komen bij de collega die het best Duits spreekt.

Voicemail naar e-mail

Je ontvangt voicemailberichten als geluidsbestand op jouw e-mailadres. Zo zijn je voicemails eenvoudig door te sturen en overal te beluisteren via PC en smartphone.

Plugin

Met de gratis browser pluginkun je supersnel klik-en-bellen, de bereikbaarheid van je collega’s in de gaten houden en in twee muisklikken je bereikbaarheid wijzigen.

Lees meer

Slimme extra's en geavanceerde opties

Met deze tools en geavanceerde opties kom je op verschillende manieren in contact met jouw klanten en kun je bedrijfsprocessen optimaliseren.

Webhooks

Een Webhook koppelt je telefonie aan elke andere internettoepassing. Zo kun je een koppeling maken met je CRM-systeem waardoor je direct alle informatie bij de hand hebt als een klant je belt.

Call Me Now

Met een Call Me Now button maak je van een websitebezoeker een bellende klant. Je plaatst de button in je website en de button zet automatisch het gesprek op tussen jouw bedrijf en de klant.

Lees meer

Conference

Met onze Conference-functie kun je telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal collega’s of externen, zonder dat je daarvoor een speciale telefoon nodig hebt.

Naamweergave

Je bent een nummer in beeld wel gewend, maar dit slimme systeem zoekt op het internet de bedrijfsnaam bij het nummer dat je belt en laat deze vervolgens zien in het display van je telefoon. Handig toch? 

Statistieken

Statistieken geven inzicht in je beantwoorde en gemiste inkomende oproepen. Zo kun jij goed inschatten hoe het ervoor staat met je bereikbaarheid en hierop anticiperen.

Meeluisteren

Wil je een nieuwe collega opleiden en laten meeluisteren met een telefoongesprek? Dan is deze functie precies wat je nodig hebt. Deze dienst kun je natuurlijk beveiligen met een wachtwoord.

Gespreksopname

Wil je gesprekken terugluisteren voor trainingsdoeleinden of voor het vastleggen van mondelinge contracten. Dat kan met Gespreksopname. Je kunt de bestanden zelf downloaden wanneer je wilt. 

Pop-up

Pop-up is een slim programma dat je telefonie koppelt aan je CRM-systeem. Als je gebeld wordt, zie je een venstertje in het beeldscherm van je computer. Klik je erop, dan zie je direct alle gegevens van de beller in het CRM-systeem.

Lees meer

SIP-Trunk

Als je zelf al een VoIP-telefooncentrale hebt, dan hebben wij een SIP-trunk voor je, zodat je hem met alle voordelen van Voys kunt gebruiken.

Lees meer

Wachtmuziek

Wil je bellers die even moeten wachten trakteren op een rustgevend of juist opzwepend melodietje? Dat kan met Wachtmuziek.

Faxen

Fax-machines zijn bijna uitgestorven, maar speciaal voor de grootste faxfans hebben we een online faxdienst ontwikkeld die volledig via e-mail werkt.

Lees meer

Klaar voor ultieme bereikbaarheid?

Bereken nu snel de kosten, wij sturen je graag binnen één werkdag een vrijblijvende offerte. Wil je liever direct bellen, neem dan contact met ons op via 050 700 9900

.