Freedom, de online telefoniecentrale van Voys, zit bomvol features voor elk type bedrijf en voor elke oplossing.
Goed bereikbaar zijn is lastig als je alleen werkt. Daarom hebben we een aantal features ontwikkeld die jouw leven eenvoudiger maken.
Met de Voys App bel je met je zakelijke telefoonnummer via je smartphone. De app is echt de telefooncentrale voor in je broekzak. Stel standaard openingstijden in en pas je bereikbaarheid eenvoudig aan. Zo schakel je gesprekken door naar een voicemail of secreataresse service als je vrij bent. Met Voys ben je optimaal bereikbaar én houd je werk en prive in balans.
De webphone is voor de veelbeller, waarvoor de laptop of computer de essentie van het kantoor is. Een goede headset maakt bellen daarbij een stuk aangenamer.
Zit je op een plek waar je weinig bereik hebt, of bel je liever met een vast toestel kies dan voor een VoIP telefoon. Deze sturen we gebruiksklaar naar je op. Je hoeft het toestel alleen nog maar op je computernetwerk aan te sluiten en je kunt bellen.
Lookup is een unieke feature van Voys. Het vertaalt het nummer van een inkomende beller in een naam. Lookup herkent ruim 1,5 miljoen bedrijven uit Nederland, Belgie, Duitsland en Zuid-Afrika automatisch. Zo zie je in beeld wie er belt en is klantcontact simpelweg leuker en beter.
Soms heb je als zelfstandige meerdere bedrijven of merken. In Freedom geef je ieder merk eenvoudig een eigen -internationaal- telefoonnummer. Met LineID zie je voor welk merk of bedrijf je gebeld wordt.
Niet alleen deze bovenstaande features, maar ook alle overige features die je hieronder vindt kun je gebruiken, bijvoorbeeld als je bedrijf groter wordt.
Binnen een werkdag bereikbaar op je nieuwe nummer? Dat kan! En omdat alle diensten per dag opzegbaar zijn, zit je nergens aan vast.
Meld je aanVoys geeft je een set aan tools voor optimale bereikbaarheid, efficiëntie en een betere klantrelatie.
De combinatie van onze prijswinnende cloud telefoonncetrale en apps als de Webphone en onze Smartphone apps, creëren een optimale werkomgeving voor op kantoor en ook voor de remote en hybride workforce. Een toolset die bovendien eenvoudig integreert met je bestaande helpdesksysteem, CRM-pakket of branchespecifieke pakket.
Je klant belt met een reden. Die wil gehoord en geholpen worden. Met *Reach* kijken we naar de relaties die bestaan tussen jouw collega’s en de beller. We verbinden de klant daarna automatisch door naar de persoon met de beste relatie.
Zo worden gesprekken aanzienlijk minder doorverbonden en een stuk korter. Dat klinkt als een efficiënte kostenbesparing. Je bouwt zo echter vooral aan een waardevolle klantrelatie.
Pulse geeft de status van je collega’s weer. Zo vind je snel contact met je collega’s en verbind je klanten effectief door naar mensen die bereikbaar zijn.
Met de Voys app bel je uit met je zakelijke nummer vanaf je smartphone. Klanten die je terugbellen op het moment dat je niet werkt worden zo toch optimaal geholpen: je collega’s nemen jouw gesprekken eenvoudig over. Pulse is geïntegreerd in de app, dus ook contact met je collega’s is snel gevonden.
De webphone maakt van iedere browser een telefoon voor de veelbeller. Of je nou thuis werkt, op kantoor of remote; de webphone maakt je bereikbaar. En omdat *Pulse* geintegreerd is in de webphone is samenwerken en doorverbinden naar beschikbare collega’s eenvoudig.
Een goede headset is aan te raden: dat maakt bellen een stuk aangenamer.
Lookup is een unieke feature van Voys. Ze vertaalt het nummer van een inkomende beller in een naam. We herkennen ruim 1.5miljoen bedrijven uit Nederland, Belgie, Duitsland en Zuid-Afrika automatisch. Zo weet je wie er belt en is klantcontact simpelweg leuker en beter.
Veel middengrote organisaties gebruiken een CRM, helpdesk of branchespecifiek pakket waar klantinformatie in te vinden is. Voys heeft meer dan 80 standaard integraties met alle populaire nationale en internationale systemen. Zo integreer je hoogwaardige telefonie snel met Microsoft Teams, Hubspot, Exact of jouw specifieke pakket. Zo worden nieuwe klanten herkend met Lookup en bestaande klanten snel gevonden met Popup. In beide gevallen heb je een beter gesprek.
Freedom, ons prijswinnende cloud telefonieplatorm, maakt het wijzigen van instellingen eenvoudig. En omdat alle diensten per dag opzegbaar zijn, zit je nergens aan vast. Zo schaal je op en af met een klik en wijzig je instellingen snel en eenvoudig helemaal zelf. Zoek je hulp, dan zit er een geweldig klantgeluk team voor je klaar; we hebben de hoogste klanttevredenheid in de telecomsector. Support kan meertalig; we hebben Nederlandse, Duitse en Engelstalige collega’s.
Veel mkb’ers en scale-ups opereren internationaal. Voys heeft niet alleen scherpe gesprekstarieven voor bellen naar het buitenland. We leveren ook zakelijke telefoonnummers in meer dan 50 landen. Dat maakt beheer over meerdere landen eenvoudig en we groeien daarmee eenvoudig mee met je internationale ambities.
Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Bel ons dan op 050 700 9900 of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Offerte binnen een werkdagOp voorraad in ieder regio in Nederland van Groningen tot Maastricht en van Enschede tot Amsterdam. Kies er slechts of 1, of ga voor een reeks van 10 of 100 opeenvolgende nummers. Uiteraard kunnen we ook je bestaande telefoonnummers overnemen van je huidige aanbieder.
Nummers met een landelijke uitstraling, want deze zijn niet aan een regio gebonden. 088-nummer zijn alleen verkrijgbaar in een reeks van 100 nummers, 085-nummers per stuk.
Kies je voor een 0800-servicenummer, dan kan je klant daar onbeperkt gratis naar bellen. Jouw bedrijf betaalt namelijk zijn telefoniekosten. Dit nummer kun je gebruiken met alle callcenter mogelijkheden die het Freedom-platform te bieden heeft.
0900-servicenummers kosten voor je klanten een door jou bepaald tarief per minuut of per gesprek. Deze nummers kun je gebruiken met alle callcenter mogelijkheden van het Freedom telefonieplatform, zoals Wachtrijen, Keuzemenu’s en Openingstijden.
Om de internationale groei-ambities van jouw bedrijf optimaal te faciliteren, leveren we telefoonnummers in ongeveer 40 verschillende landen, zodat je je telefonie altijd op dezelfde plek en manier kunt beheren.
In het belplan stel je in welke route een beller aflegt als deze één van jouw nummer belt. De “flow” van het gesprek van eerste melding tot aan de collega die antwoordtbepaal je op deze plek. Je kunt het zo uitgebreid maken als je wilt met openingstijden en zelfs agenda-koppelingen, keuzemenu’s en wachtrijen. Belplan-extensies kunnen onderdeel uitmaken van het belplan. Zo gebruik je bepaalde bouwblokken van je belplan, op meerdere plekken én in verschillende belplannen.
Beheer alle gebruikers op één centrale plek. Standaard heeft iedere gebruiker toegang tot de Webphone, de Smartphone apps en de browser plugin. Ook kan een gebruiker indien gewenst gebruik maken van een vast toestel. Gebruikers kunnen zelf eenvoudig hun bereikbaarheid beheren. Iedere gebruiker krijgt haar eigen extensie en is dus eenvoudig en snel te bellen.
Sommige apparaten, zoals lift, deurbel en alarm, functioneren nog op traditionele telefoonlijnen of op een VoIP/SIP aansluiting. Veel van deze systemen zijn te gebruiken met Voys.
Laat meerdere telefoons tegelijkertijd rinkelen met Belgroepen. Zo heb je de grootste kans dat een oproep opgenomen wordt. Reach kijkt daarbij slim naar de meest waarschijnlijke persoon die de beller probeert te bereiken en schakelt op wanneer deze persoon niet snel genoeg opneemt.
Om er zeker van te zijn dat een mobiele voicemail het gesprek niet beantwoordt, bieden we de mogelijkheid om gesprekken te bevestigen.
Met flexibel schakelen schakel je inkomende gesprekken door naar individuele of groepen van externe telefoonnummers. Dit kunnen vaste of mobiele nummers zijn.
Zo laat je je mobiele telefoon rinkelen als je zakelijke nummer gebeld wordt. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via de Voys app of je eigen online beheeromgeving freedom.voys.nl.
Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen probleem. Je ontvangt voicemailberichten als geluidsbestand op een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails eenvoudig te beluisteren via PC of mobiele telefoon en kun je ze indien nodig doorsturen naar een collega of koppelen aan een klantdossier.
Met de functie ‘Tijdelijke Omleiding’ schakel je ad hoc inkomende gesprekken door naar je voicemail. Sluit je bedrijf vandaag eerder, of hebben jullie vandaag een heisessie? Met een paar klikken leid je gesprekken naar de voicemail.
Met ‘Openingstijden’ richt je je telefonie in op basis van tijd. Zo stel je bijvoorbeeld in dat na 17:30 uur je beller een melding hoort met: “Momenteel zijn we gesloten. We zijn geopend op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur. Spreek rustig een voicemail in en dan bellen we je de eerstvolgende werkdag graag terug”. Deze openingstijden beheer je eenvoudig via de Voys app of de webphone.
Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X” of “Je wordt doorverbonden met ons kantoor in Breda” of “momenteel zijn wij gesloten, wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en en 17:00 uur”.
Met Filters kun je volledige telefoonnummers filteren, maar ook bepaalde regio’s of landen. Zo filter je alle Duitse telefoonnummers en stel je in het belplan in dat deze uitkomen bij je collega die vloeiend Duits praat. Of wanneer een klant heel regelmatig belt en elke keer doorgeschakeld moet worden naar een collega, dan bespaar je tijd als je een filter voor het nummer van de klant aanmaakt en direct bij die specifieke collega laat uitkomen. Ook is het mogelijk om ongewenste bellers gelijk naar je voicemail door te sturen.
Reach geeft je inzicht in de bereikbaarheid van je collega’s. Zo zie je in de webphone en Voys app of je collega’s beschikbaar of in gesprek zijn. Ook zet je jezelf eenvoudig op ‘niet storen’. Zo werk je effectief samen en is het vinden van een beschikbare collega voor de beller eenvoudig.
Line ID heeft inzage in het telefoonnummer dat wordt gebeld. Dit kan het nummer van een collega zijn of bijvoorbeeld die van het kantoor in Engeland. Zo weet je voor welke collega je de telefoon op neemt, voor welk merk je dit doet of in welke taal je het gesprek kan beantwoorden.
Sla de naam bij het telefoonnummer op als gedeeld contact, zodat de klant ook door je collega’s de volgende keer herkend wordt.
Kort contact met je collega, voor dat je de beller doorverbind zodat de klant warm wordt geholpen.
Met een pickupgroep beantwoord je het gesprek voor een koffiehalende collega op je eigen toestel. Handig wanneer deze vergeten is het toestel op ‘niet bereikbaar’ te zetten.
Maak één of meerdere telefonische conference omgevingen aan voor intern gebruik of gebruik met externe bellers.
Luister mee met het telefoongesprek van je collega, bijvoorbeeld tijdens het inwerktraject van een nieuwe collega. Uiteraard kan de andere kant van de lijn jou niet horen.
Het is handig om je telefoongesprekken op te nemen, bijvoorbeeld als je telefonische overeenkomsten sluit, of tijdens het opleiden van collega’s. De gesprekken download je eenvoudig in Freedom, je online telefooncentrale.
Alle wijzigingen die je doorvoert in Freedom worden in real time gewijzigd. Daarbij worden wijzigingen in het belplan direct actief op het moment dat jij klaar bent met het doorvoeren van je wijzigingen. Zo beheer je op een veilige manier snel en flexibel je communicatiesysteem.
Met de gevanceerde openingstijdenmodule maak je complexe tijdsrouteringen mogelijk. Zo kun je per nummer of per land andere tijden hanteren of complexere tijdsoplossingen instellen.
“Toets 1 als je een bestelling wilt plaatsen, toets 2 als je een vraag hebt over een levering, toets 3…..” Een keuzemenu bij Voys stel je in zoals jij dat wilt. Bij elke keuze bepaal je zelf wat er gebeurt met de inkomende oproep. Zo stel je bijvoorbeeld ook eenvoudig in: “Toets 1 voor Nederlands, press 2 for English.”
Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf dat je klanten niet direct te woord kunt staan. Een bezettoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden mensen doorgaans niet zo erg. Daarom biedt Voys een wachtrij aan. In deze wachtrij wordt de beller op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden. Je kunt je bellers ook trakteren op een leuk wachtmuziekje.
Luister mee met het telefoongesprek van je collega, bijvoorbeeld tijdens het inwerktraject van een nieuwe collega. Uiteraard kan de andere kant van de lijn jou niet horen.
Het is handig om je telefoongesprekken op te nemen, bijvoorbeeld als je telefonische overeenkomsten sluit, of tijdens het opleiden van collega’s. De gesprekken download je eenvoudig in Freedom, je online telefooncentrale.
Op de statistiekenpagina van freedom.voys.nl vind je alle belangrijke cijfers over je telefonische bereikbaarheid, zoals het aantal inkomende oproepen per tijdseenheid en het beantwoordingspercentage. Met Gespreksnotificaties integreer je de inkomende gespreksgegevens direct met je eigen datawarehouse.
Wil je meer uit je telefonie halen? Met een CRM-koppeling verbind je je telefonie met jouw klantsysteem, zoals een CRM-, ERP-, of administratiepakket. De koppeling zorgt ervoor dat je meteen alle belangrijke gegevens van een beller paraat hebt op je scherm.
Met onze realtime wachtrijstatistieken krijg je inzicht in het belgedrag van jouw klanten en de prestaties van je collega’s aan de telefoon. Deze inzichten helpen je om je klanttevredenheid te verhogen, efficiënter en productiever te werken, beter te plannen en je belteam te motiveren.
Wil je meer uit je telefonie halen? Met een CRM-koppeling verbind je je telefonie met jouw klantsysteem, zoals een CRM-, ERP-, of administratiepakket. De koppeling zorgt ervoor dat je meteen alle belangrijke gegevens van een beller paraat hebt op je scherm.
Automatisch alle data van telefoongesprekken verwerken in je eigen systeem? Het kan met gespreksnotificaties. Het binnenkomen, overgaan, beantwoorden, doorverbinden en het verbreken van de verbinding. Iedere stap wordt doorgegeven en kun je opslaan voor integraties die je wilt maken, of bijvoorbeeld voor het creëren van je eigen statistiekensysteem.
Bouw zelf geavanceerde koppelingen met het Voys platform. Met een webhook vertellen we jou dat er een gesprek binnenkomt en wie er belt en geef jij aan ons terug wat we met het gesprek moeten doen.
Met een Call Me Now button maak je van een websitebezoeker een bellende klant. Je plaatst de button in je website en de button zet automatisch het gesprek op tussen jouw bedrijf en de klant.
Met Lookup / naamweergave zie niet alleen het nummer dat je belt, maar ook de naam van het bedrijf dat je belt. Lookup herkent ruim 1,5 miljoen bedrijven uit Nederland, België, Duitsland en Zuid-Afrika automatisch.
Als je zelf al een VoIP-telefooncentrale hebt, dan kun je deze verbinden met Voys via een SIP-trunk.
Fax-machines zijn bijna uitgestorven, maar speciaal voor de grootste faxfans hebben we een online faxdienst ontwikkeld die volledig via e-mail werkt. Zelfs Arjen Lubach is er fan van.
Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Bel ons dan op 050 700 9900 of vraag een vrijblijvende offerte aan.
Offerte binnen een werkdag