Pluspunten: IP-telefonie als een dienst, flexibiliteit, meedenken, out-of-the-box denken, deskundigen, customer journey awareness, aantrekkelijke prijzen voor toestellen (iets duurder dan markt, maar voorgeconfigureerd) publicatie: in overleg Verbeterpunten: Op den duur verwacht ik dat…
Pluspunten De technische oplossing is gewoon super. Veel functionaliteit maar eenvoudig in te richten. En het werkt perfect. Maar net zo belangrijk: de oplossing wordt ondersteund door een enthousiast en betrokken team medewerkers dat…
Voor voyz gekozen na eerdere ervaringen.
Gewoon prima, precies wat je wilt ! En dat je dan gepassioneerde mensen aan de lijn krijgt die mee- en vooruit denken is een bijna ongekende bonus … Helemaal blij mee 🙂
Zet er een standaard belplan in zodat het meteen werkt zonder aanvullende instellingen of zoekwerk
Ik geef nooit een 10, daarom een 9. Jullie hebben er een tevreden klant bij!
Pluspunten: IP-telefonie als een dienst, flexibiliteit, meedenken, out-of-the-box denken, deskundigen, customer journey awareness, aantrekkelijke prijzen voor toestellen (iets duurder dan markt, maar voorgeconfigureerd) publicatie: in overleg Verbeterpunten: Op den duur verwacht ik dat…
Pluspunten De technische oplossing is gewoon super. Veel functionaliteit maar eenvoudig in te richten. En het werkt perfect. Maar net zo belangrijk: de oplossing wordt ondersteund door een enthousiast en betrokken team medewerkers dat…
Pluspunten We hebben een relatief lange zoektocht gehad naar een VOIP oplossing, althans, onze ISDN centrale ging kapot en toen hadden we geen telefoon. Alle andere bedrijven en providers, ook onafhankelijke adviseurs vertelden ons dat…
Alles top!!!
Bij het opzetten/opstarten van de telefooncentrale duurde het lang voordat alles goed werkte.
Werkt erg fijn.