Ik ben niet zo tevreden over het feit dat Zoiper als 3rd party app wel als mogelijkheid wordt gesuggereerd in het verkooptraject, maar dat er geen echte ondersteuning op wordt geboden. Dat gezegd hebbende vind…
vriendelijk, oplossend bij problemen, snel
Pluspunten: Zeer goede ervaringen met vooral de helpdesk Verbeterpunten: Ik kan geen verbeterpunten noemen
Pluspunten: vraag stellen en oplossing wordt geboden Verbeterpunten: Ik kan geen verbeterpunten noemen
Pluspunten: Snel en persoonlijk contact. Bij problemen met 3e partijen gaan jullie een stap verder om dit op te lossen. Gaan kastje > muur verhaal maar snel en effectief! Ik kan geen verbeterpunten noemen
Voip werkt prima! Alleen nog niet zo enthousiast over de functionaliteit van de Cisco SPA 504G toestellen. Zijn daar meer klachten over?
Erg fijne samenwerking en begeleiding … De kwaliteit van de diensten liggen erg hoog! Hopelijk komen ze snel met een ‘app’ markt om zo koppelingen naar andere systemen te delen onder gebruikers. 🙂
We zijn erg blij met de telecom oplossing van Voys. Omdat we nu alle telefoons door elkaar kunnen gebruiken, denk aan alle verschillende mobieltjes van onze werknemers, maar de klant ziet er maar één en…
Veranderen wel een wat dingen in het systeem zonder dat ik dat heb gedaan!
als ik alle functies onder de knie zou hebben( tijdgebrek van mijn kant ) zou ik nog wat gelukkiger worden.
Pluspunten: Service
Ik ben geen expert op het gebied van VOIP, tevreden over dienstverlening van VOYS en persoonlijk contact met medewerkers maar kan niet inschatten hoe dit zich verhoudt tot de concurrentie. Nog weinig ervaring opgedaan met…
Ben heel erg tevreden met de vriendelijke, persoonlijke en professionele benadering van Voys. Ik heb de afgelopen weken contact gehad met meerdere medewerkers en mijn ervaring is identiek. Technisch is alles heel erg doordacht en…