Frans Meijerink

Hotel Roo

10

Ik ben erg blij met de oplossing voor de achterkant van het bedrijf. De door mij gekozen oplossing voor de hotelkamers vind ik nog minder gelukkig. Daarvoor zoek ik nog een betere oplossing. Vanaf het eerste contact met Voys ben ik enorm goed geholpen, er…

29 september 2016

Onno Valk

Chiropractie Mulder

10

Een hele verademing na het logge en onpersoonlijke KPN. Met recht vrijheid!

29 september 2016

Hinderikus Boelen

Boestra Solutions

10

Vooral de helpdesk contact is altijd een plezier om te bellen. meestal klinkt het als het daar gezellig is met vrolijke geluiden in de achtergrond. en krijg je eerlijk en duidelijk antwoord zelf als er iets niet goed ging wordt dat netjes aan gegeven…

28 september 2016

Koen Glimmerveen

Yarn and Colors

8

Zoals telefonisch besproken werkt de app niet naar behoren op 3g. Voor startende ondernemers zonder vast werkplek is de app cruciaal. De oplossing die jullie echter hebben aangedragen werkt naar behoren. Tot dusver een goede samenwerking.

28 september 2016

Tim Donker

DigitasLBi Netherlands B.V.

8
28 september 2016

Jeanette Dekker

Zooplus

9
28 september 2016

Bart Pels

Obelisk Mediaservices

10
28 september 2016

Leo Hoogma

Hoogma Webdesign

10

Snel en prettig contact. Overstappen naar Voys ging zonder problemen. Telecom zonder zorgen. Top.

28 september 2016

Milenco Mulder

Velco Brandbeveiliging

10
28 september 2016

Sybe Rebel

PiCompany

8

Pluspunten Snelheid en helderheid advies Verbeterpunten Alle medewerkers zelfde dienstverlenende houding bijbrengen. Mijn eerste contact met Voys was niet erg behulpzaam. Tom Hofstede heeft een goede job gedaan

28 september 2016

David Holwerda

Reconcept

10
28 september 2016

Iris van der Hoek

Roadsoft

9

Probleem gehad met het instellen van de lijnen, gebeld en mijn probleem werd heel snel en goed opgelost

28 september 2016

Igmar den Heijer

Brekka

8
28 september 2016

Ronald van Dijk

RooRoasters

9

Pluspunten Sociaal, goeie communicatie, gedreven, App, prijzen, klant gericht, geen tijdsgebonden contracten Verbeterpunten Doorschakeling zien dat het binnenkomt op 085+Telefoonnummer beller. (Persoonlijk zou ik dit fijn vinden, geen negatieve opmerking…

28 september 2016

Pim Bakker

Alan en Pims Scheveningen bv

10
28 september 2016

Geert Meesen

One Clean Company B.V.

8
28 september 2016

Geert Meesen

One Clean Company B.V.

8
28 september 2016

Ron Meijer

Adrome Belastingadviseurs

10

Gewoon perfect.

27 september 2016

Roald Wegh

Rodalis

8

Gaat vaak goed, soms valt ineens de verbinding weg. Ook als ik gewoon goed 4G netwerk heb

27 september 2016

Femke Berkelaar

E.V.V. Communicatie B.V.

7

Het systeem werkt m.i. nog niet vanzelfsprekend genoeg om het eenvoudig zelf in te regelen.

27 september 2016

Nico Grimmelikhuyse

Nico Grimmelikhuyse – Uitvaartbegeleiding

10

Alles werkt mooi en is makkelijk naar wens in te stellen. En je houdt alles bij dmv de app. Echt top, en voor het geld hoef je het niet te laten.

27 september 2016

Monique Dubbelman

Boe!media

5

Ik heb 2 nummers genomen om voor een klant bereikbaar te zijn op een vast nummer, maar dacht ook te kunnen kiezen via welk nummer ik wil uitbellen. Dat blijkt niet te kunnen binnen 1 account, dat valt me wel tegen. Verder heb ik nog niet ontdekt waarom ik…

27 september 2016

Robert Haringsma

IVPP

8

Gewoon prima. Niks op aan te merken.

27 september 2016

Rob Willigenburg

Kuszzz VOF

10
27 september 2016