Voys biedt zakelijke telefonie voor de slimste bedrijven van Nederland.
Naast dat we bedrijven slim bereikbaar maken, schrijven we veel verhalen over allerlei onderwerpen: anders organiseren en zelfsturing, ondernemen en tools die je daarbij helpen, privacy en natuurlijk zakelijke telefonie.
Ontdek nu de populairste verhalen. Veel leesplezier!
Een slim ingerichte telefooncentrale levert jou veel meer op dan alleen goed bereikbaar zijn. Meer tevreden klanten, een hoger serviceniveau en veel inzicht in je bedrijfsprocessen zijn maar een paar van de voordelen van een goedwerkende telefooncentrale. Benieuwd hoe je dat aanpakt? We hebben onze tips en tricks voor jou op een rijtje gezet.
Bij Voys werken we zelfsturend, zo bouwen alle collega’s mee aan het bedrijf. En daarmee iedereen draagt verantwoordelijkheid voor de groei van het bedrijf. Die verantwoordelijkheid deelt Voys-oprichter Mark dus met zijn collega’s. We willen de waarde van het bedrijf op een eerlijkere manier verdelen en kiezen daarom voor een nieuwe vorm van eigenaarschap: steward ownership.
Een succesvol bedrijf valt of staat met een team dat werkt aan dezelfde doelen. Dat wordt een heel stuk makkelijker wanneer iedereen de beschikking heeft over dezelfde informatie. Een transparant en overzichtelijk systeem voor alle informatie binnen je organisatie is geen nice-to-have maar een absolute must-have. In dit stuk ontdek je 5 tips voor het versterken van je interne communicatie.
Je klanten optimaal ondersteunen én je klantrelaties verbeteren met schaalbare telefonie-oplossing van Voys, die eenvoudig integreert met CRM- en helpdesksystemen.
Ontdek ons aanbod