Vier handige features van het Voys-telefonieplatform uitgelicht

auteursafbeelding
Maya van der Schuit
3 oktober 2022 Clock 2 min

September stond in het teken van Freedom Friday: mijn collega Ritske zette elke vrijdag een feature van ons telefonieplatform in de spotlight. In dit stuk vind je alle Freedom Friday-updates nog een keer in een handig overzicht.

De Gebruiker

Met je Gebruiker kun je twee dingen doen: inloggen in Freedom, de Voys App en de Webphone en je eigen bereikbaarheid instellen. Zo geef je aan dat je bereikbaar bent op je vaste telefoon, op je app, op je mobiele telefoon, je laptop of dat je even niet bereikbaar bent.

In onderstaande video legt mijn collega Ritske uit hoe de Gebruiker-functie precies werkt. Rustig nalezen wat Ritske vertelt? Check dan de handleiding.

Check de handleiding over de Gebruiker

Meldingen

Met een Melding geef je een beller informatie, zoals: ‘Welkom bij bedrijf X. Momenteel zijn wij gesloten, probeer het later nog eens’. Deze melding kun je laten horen als iemand naar je nummer belt op momenten dat jij niet werkt.

In deze video vertelt Ritske je alle ins en outs over de feature Meldingen. Liever rustig lezen wat hij vertelt? Ga dan naar de handleiding.

Check de handleiding over Meldingen

Openingstijden

Ben je vrij en beantwoordt niemand anders namens jou de telefoon? Wijzig dan je bereikbaarheid met de feature Openingstijden, hiermee pas je je bereikbaarheid aan op basis van tijd en bepaal je wat er gebeurt als iemand naar jouw telefoonnummer belt. 

Hoe het instellen van Openingstijden precies werkt? Dat legt Ritske je haarfijn uit in deze video. We hebben de stappen ook uiteengezet in een handleiding.

Check de handleiding over Openingstijden

Voicemail

Ben je even niet bereikbaar of net te laat met een telefoontje beantwoorden? Je kunt ervoor kiezen om een Voicemail in te stellen. Hiermee geef je een beller de optie om een bericht achter te laten nadat die je niet te pakken krijgt.

Ritske vertelt in de laatste Freedom Friday-video hoe de voicemailfunctie werkt en hoe je die instelt. Wil je zijn uitleg eens rustig nalezen? Bekijk dan de handleiding.

Check de handleiding over Voicemail

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 19 maart 2024

Efficiënter bellen met Call control – beter klantcontact in minder tijd

Van 20 februari 2024

De perfecte telefooncentrale instellen voor jouw bedrijf – de beste tips en tricks voor het MKB