Integreer jouw Realworks CRM-pakket met de telefonie van Voys

auteursafbeelding
Ritske van Ravels
12 september 2022 Clock 2 min

Van gemaakte afspraken bekijken tot de gegevens van een klant inzien en de inhoud van een onlangs verstuurde mail checken: Realworks is een uitkomst voor makelaars. Het CRM-systeem verzamelt alle klantcommunicatie op één plek. De koppeling tussen Realworks en Voys maakt het mogelijk om ook je telefonie in het CRM-systeem te integreren. Ik leg je graag uit hoe dat werkt en wat de voordelen zijn.

Misschien heb je eerder mijn blog gelezen over de Bubble-integratie van Red Cactus. Dan weet je dat onze telefonie te integreren is met verschillende CRM-pakketten. Zo ook met Realworks. Dat biedt jou als makelaar de kans om nog succesvoller contact te hebben met klanten en opdrachtgevers.

Voys hartje Realworks

Wanneer je wordt gebeld, is het handig om direct toegang te hebben tot alle beschikbare gegevens van de beller. De koppeling tussen Realworks en Voys maakt dat mogelijk. Belt er iemand? Dan krijg je relevante klantinformatie te zien op je beeldscherm, zo weet je meteen waar het gesprek over gaat. De beller hoeft een stuk minder aan je uit te leggen en daardoor verloopt het gesprek soepeler. Realworks en Voys halen op deze manier samen het beste in jouw klantcontact naar boven.

De Bubble-integratie als ‘makelaar’

De koppeling tussen Realworks en Voys werkt met een ‘connector’, een soort makelaar. Die makelaar is de Bubble-integratie van Red Cactus. De Bubble-integratie maakt verbinding met jouw Realworks-omgeving én met ons Freedom-platform. Zo staan deze twee systemen continu met elkaar in contact.

Pop-up met relevante klantinformatie

Word je gebeld op jouw Voys toestel, app of webphone? Dan laat Realworks op je PC een pop-up zien met daarin de contactinformatie. Is de beller bekend als contact in Realworks, dan open je via de pop-up direct de juiste contactinformatie in Realworks, handig!

Wat bij de pop-up net iets anders is dan wat ik in mijn eerdere blog over de integraties schreef, is dat Realworks zelf een pop-up met de contactgegevens laat zien.

Gespreksregistratie met handige contactgeschiedenis

Het stopt niet bij die handige pop-up. Elk binnenkomend gesprek wordt direct geregistreerd in Realworks. Zo bouw je een waardevolle geschiedenis op van het contact met jouw relatie. Verbind je een gesprek door naar je collega? Zelfs dat wordt geregistreerd! In Realworks ziet de gespreksregistratie en gesprekshistorie er als volgt uit:

Wil je jouw Realworks-omgeving koppelen met je Voys-telefonie?

Meer weten over de koppeling tussen Realworks en Voys? Neem dan gerust contact op met één van mijn advies-collega’s via 050-7009900. Zij kunnen je alles vertellen over de integratie en hoe wij je helpen met instellen.

Goed om te weten: voor het instellen van deze integratie rekenen wij eenmalig 150 euro voor jouw hele klantomgeving. Maandelijks kost deze integratie 5 euro per gebruiker.

Maak je als makelaar geen gebruik van Realworks? Geen probleem: met de meeste andere CRM-pakketten kunnen wij ook koppelen. En kunnen we dat nog niet? Dan bouwen we die koppeling gewoon voor je.

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Een man met een glimlach staat aan een verstelbaar bureau in een licht en modern kantoor. Hij draagt een mosterdkleurige trui en een koptelefoon met microfoon. Achter hem zitten collega's geconcentreerd achter hun computerschermen. Het kantoor is voorzien van grote ramen waardoor natuurlijk daglicht binnenstroomt en is aangekleed met levendige kamerplanten, wat een frisse uitstraling geeft aan de werkruimte.

Van 23 april 2024

Combineer Voys Reach en Voys Pulse: zo creëer je de beste klantervaring

Van 19 maart 2024

Efficiënter bellen met Call control – beter klantcontact in minder tijd