Nieuw: contactboek feature in de webphone

Yes, daar is-ie dan: de nieuwe contactboek feature in de webphone. Geen gedoe meer met telefoonnummers overtypen. Vanaf nu voeg je eenvoudig een contactpersoon toe aan je contactboek. Easy does it!
Het was een veelgevraagde feature, het contactboek. Daarom is er de afgelopen tijd hard aan gewerkt en presenteren we ‘m nu vol trots.
Zo werkt het
Wil je een persoon of bedrijf toevoegen aan je contactboek? Dat werkt als volgt: ga in de webphone naar de contactenpagina en klik vervolgens op contact toevoegen. Vul hier een naam, bedrijfsnaam en telefoonnummer in, en klik op opslaan. Klaar ben je! Je nieuwe contact vervangt nu het telefoonnummer overal waar het vermeld staat in de webphone.
Ook tof: je kunt zoveel contacten toevoegen als je wilt. Of het nu gaat om een extern nummer, zoals een vast of mobiel nummer van een klant, of een intern nummer voor belgroepen en conference-gesprekken. Je kunt alle soorten nummers toevoegen. Zo hoef je al die telefoonnummers niet meer te onthouden.

Voor iedereen zichtbaar
Alle contacten die je toevoegt, zijn zichtbaar voor zowel jou als voor je collega’s. Zo hoeft maar één collega een contact toe te voegen, dat scheelt weer tijd. En belt iemand die in je contactenboek staat? Dan zie je zijn of haar naam en andere relevante gegevens in de notificatie en in de recentegesprekkenlijst.
Vragen of feedback?
Wil je feedback doorgeven? Dat kan via de feedback-optie in de webphone. Vragen? Stel ze gerust. Je kunt contact met ons opnemen via 050 7009920, via info@voys.nl of via de chat-functie op onze website.
Meer verhalen lezen
Op onze blog posten we over van alles en nog wat, ga er gewoon voor en lees een paar posts voor je eigen plezier.
Ga naar de blog
van 22 april 2025
AI-transcriptie: klantgesprekken automatisch verwerken met respect voor privacy
Meer lezen
van 24 januari 2025