Jaaroverzicht 2022: de belangrijkste product- en platformupdates

auteursafbeelding
Maya van der Schuit
8 december 2022 Clock 4 min

Van een update in de Voys App tot een verbeterde feature in het Freedom-platform: via onze updatespagina blijf je up-to-date van alle verbeteringen die we doorvoeren. Dat waren er in 2022 een heleboel. Benieuwd wat de belangrijkste updates van dit jaar waren? De highlights heb ik voor je samengevoegd in een jaaroverzicht.

Bubble-integratie: koppel je Voys-telefonie aan je CRM-pakket

Succesvol klantcontact begint vaak bij een goed telefoongesprek. Wist je dat je veel meer uit het gesprek kunt halen, al vanaf het moment dat de telefoon rinkelt? Dat is mogelijk met de CRM-integratie tussen Red Cactus en Voys: Bubble.

De integratie maakt verbinding met jouw online telefooncentrale Freedom en jouw CRM-pakket. De koppeling verbindt deze systemen aan elkaar. Hierdoor wordt op het moment dat jouw telefoon rinkelt, het binnenkomende nummer direct gekoppeld aan een klantkaart in jouw CRM-pakket. Superhandig, helemaal als je bedrijf wat groter is of wordt. Zo hoeven je collega’s en jij niet alles te onthouden wat er met een klant is besproken.

Ontdek hoe de integratie werkt

Voys Reach: slimme routeringen van inkomende telefoontjes

Word je vaker gebeld door dezelfde klant? Dan kun je in de belgroep een slimme volgorde van rinkelen activeren. Zo zorg je ervoor dat een klant die vaker contact opneemt, niet telkens een andere collega spreekt. Belt een klant binnen 48 uur na het eerdere contact terug? Dan proberen we dit telefoontje door te verbinden naar dezelfde collega met wie de klant eerder sprak.

Deze slimme rinkelvolgorde is onderdeel van Voys Reach, een feature die we in 2023 verder uit gaan bouwen. Stay tuned!

Tijdelijke omleiding: in een keer al je bedrijfstelefonie doorschakelen

Soms is het handig om al je bedrijfstelefonie in één keer door te schakelen naar de voicemail. Bijvoorbeeld als er een teamuitje op de planning staat, de vrijdagmiddagborrel een keer wat eerder begint of als er een noodgeval is. Dit regel je heel eenvoudig met de Tijdelijke Omleiding. Activeer je deze feature? Dan blijft de omleiding actief tot 23.59 uur op dezelfde dag. De volgende dag staat je telefonie weer als normaal ingesteld.

Je kunt de Tijdelijke Omleiding activeren op het dashboard in Freedom én in de Voys App voor je smartphone. In deze video legt collega Rixt uit hoe dit precies werkt.

Bewerkingsmodus: zorgeloos je belplan aanpassen

Bij Voys kun je de bereikbaarheid van jouw bedrijf op elk moment naar eigen behoefte aanpassen. En dat kon soms best spannend zijn, want de instellingen van je bereikbaarheid paste je live aan. De bewerkingsmodus zorgt ervoor dat het aanpassen van een belplan een stuk zorgelozer gaat. Je kunt eerst in alle rust een belplan maken en pas live zetten als je er helemaal tevreden over bent.

Het belplan heeft nu twee modussen: de weergavemodus en de bewerkingsmodus. De weergavemodus is het belplan dat live staat. In deze modus is het niet mogelijk om wijzigingen in het belplan te maken.

Lees verder over de bewerkingsmodus

Voys App: een compleet nieuwe versie en meer

Onze developers werkten er maandenlang keihard aan en in de eerste helft van het jaar was het zover: we brachten de gloednieuwe versie van de Voys App voor Android en iOS uit. Van een fris en gebruiksvriendelijk ontwerp tot betere prestaties en van verbeterde audiokwalitieit tot bellen met call through: collega Mark heeft de 13 zaken die deze Voys App beter maken dan de vorige op een rij gezet.

En bij die gloednieuwe versie bleef het niet. Later dit jaar kwam de mogelijkheid in de Voys App waarmee je het telefoonnummer kunt selecteren waarmee je belt. Handig als je de ene keer vanaf je eigen zakelijke nummer iemand wilt bellen en de andere keer met het telefoonnummer van je team. Ook maakten we mogelijk dat je, met de juiste rechten, in de Voys App de recente gesprekken van de hele organisatie kunt zien. Dit was een veelgevraagde feature van onze klanten.

Supportcode: veilig en vertrouwd contact met Klantgeluk

Spreek je weleens één van de Klantgeluk-collega’s bij Voys? Dan kan het zijn dat we je soms om een supportcode vragen, bijvoorbeeld als we iets voor je willen wijzigen in je online beheeromgeving. Zo weten we zeker dat we het juiste account aanpassen, wel zo veilig.

Als klant kun je vanuit de Freedom-portal op ‘genereer code’ klikken, dan zien we bij Voys direct dat je bent ingelogd. Deze code is uniek en nergens anders dan in de portal te vinden. Collega Ritske schreef in een blog op waarom de supportcode zo belangrijk is.

Check de blog over de supportcode

Alle updates op een rij

Benieuwd naar alle updates die dit jaar zijn doorgevoerd? Voor een volledig overzicht kijk je op voys.nl/updates. Daar vind je in 2023 ook alle toekomstige updates die ons product of platform krijgen. Heb je een wens of idee, iets wat we kunnen verbeteren? Stuur je verzoek dan naar ons toe. Dank alvast!

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 19 maart 2024

Efficiënter bellen met Call control – beter klantcontact in minder tijd

Van 20 februari 2024

De perfecte telefooncentrale instellen voor jouw bedrijf – de beste tips en tricks voor het MKB