Binnenkort is het Pinksteren: voor veel bedrijven betekent dit dat er aangepaste openingstijden gelden. Om jouw klanten daarover te informeren, is het handig om je telefonische bereikbaarheid aan te passen. Hier lees je hoe je dat doet.
Door je telefonische bereikbaarheid aan te passen, zorg je ervoor dat jouw klanten weten dat je bedrijf gesloten is als je proberen te bellen.
Met de functionaliteit Openingstijden pas je je bereikbaarheid aan op basis van tijd. Zo regel je van tevoren dat je belplan klaar is voor het pinksterweekend. Met de feature Meldingen geef je een beller informatie, zoals: ‘Welkom bij bedrijf X’ of ‘Momenteel zijn wij gesloten, probeer het later nog eens’.
Is je bedrijf tijdens Pinksteren op zondag 23 mei en maandag 24 mei dicht? Dan stel je met Openingstijden in je vanaf dinsdag 25 mei weer bereikbaar bent. Belt er iemand op een moment dat je niet aan het werk bent? Geef dan het volgende aan met een melding: ‘Op dit moment wij gesloten. Vanaf dinsdag 25 mei kun je ons weer bereiken vanaf 09.00 uur’. De klanten die je proberen te bellen, zijn zo direct op de hoogte van de bereikbaarheid van jouw bedrijf.
Bovenstaande is natuurlijk een voorbeeld. De mogelijkheden zijn eindeloos en je kunt dit helemaal naar jouw wensen inrichten.
In dit stappenplan lees je hoe je je openingstijden aanpast in Freedom.
Ga je in Freedom aan de slag met je openingstijden? Dan is het misschien handig om ook alvast voor onderstaande feestdagen je openingstijden aan te passen, dan hoef je daar tegen die tijd niet meer aan te denken.
Kom je er niet uit? Onze collega’s van Klantgeluk helpen je graag verder. Neem gerust contact op via info@voys.nl of 050 700 9920.
In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!
Ga naar het blogoverzichtVan 6 december 2024
Van 28 augustus 2024